tirsdag 28. august 2012

Kaluza-feber?

Jeg ble både lattermild og nysgjerrig da jeg hørte om denne dama og denne boka. "Hvordan lage matpakker?? Skal hun fortelle meg hvordan jeg gjør noe jeg gjør hver bidige morgen?"

Men så synes jeg bare det er tull av meg å tenke at hun er en supermamma med alt for mye tid på morgenen. Jeg kan også klare å gi litt mer gass når det gjelder innholdet i matboksen til Nils.

Snart har jeg to barn i barnehage, og begge skal ha matpakker til 2 måltider. 

Blant andre disse utsagnene bet jeg på:

"... Barna våre tilbringer i snitt åtte timer hver dag i barnehage eller skole. En koselig matpakke fra mamma eller pappa er en enkel måte å lyse opp dagen deres på."

"... Barn spiser ihvertfall ikke grønnsaker hvis de ikke blir tilbudt dem. "

"... Ved å sende med grønnsaker i nista lærer du barna at grønnsaker er en natrulig del av et måltid"

Hun har en artig blogg også!


Fine bilder, artig tekst, masse ideer. Noen er bare noen ganger flinkere enn en selv. Punktum.  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar