tirsdag 22. mars 2011

Ett år ved vind i seilene...


Skuta har vært en fin følgesvenn gjennom dette året! Jeg trengte det. Det har vært mitt eget rom som jeg har kunnet innrede og styre over helt selv. Det har holdt liv i en kreativ spire som jeg ikke har klart å pleie så godt siste årene.
Før hadde jeg ikke hobby, dette året har jeg hatt en. Jeg synes fortsatt det er gøy å blogge! Særlig når det kommer frem her og der at den leses!
Takk til dere som flipper opp data´n og kikker innom. Hver dag eller en gang i mellom. Nå er det ikke bare for min egen del at jeg bedriver dette.

2 kommentarer:

  1. Strålende blogg!!! Og veldig god smak:) får tips og inspirasjon fra deg! Veldig godt at bloggen er tilgjengelig i Oslo, nå som ikke du er det... Ønsker all lykke for bloggen! C

    SvarSlett
  2. Liker bloggen din så godt :) Klem Ingrid

    SvarSlett