onsdag 20. oktober 2010

Passert 300!


Over 300 stk. har vært innom Skuta siden jeg startet i mars. Synes det er skikkelig kult! Takk! Det dumme er at jeg ikke heeelt vet om det er unike treff (altså at det ikke telles for hver gang JEG f.eks. er innom. Noen som vet? Kardemomme?)

Det har vært en fin ferd synes jeg. Best av alt; det er et godt sted å være kreativ, både for meg selv og for andre. Her kan jeg gjøre som jeg vil, men tenker mye på hva dere som leser liker.

Nå høres jeg ut som en skikkelig blogger, men jeg mener det helt ærlig: hva synes dere er gøy/ fint her på skuta? En ting er ihvertfall sikkert, at det ikke er særlig gøy å blogge for meg selv, og bare meg. Legg da inn en kommentar og gi meg tips på reisen!

Diamantene er fra her!

9 kommentarer:

  1. Hei! Gratulerer med så mange treff! Syns du har en fin og inspirerende blogg. Og en ting som er kult med den er at den er original og personlig. Også tar du fine bilder syns jeg. :) Keep up the good work!

    SvarSlett
  2. Takk Superfine! Så bra du synes bildene funker. Jeg ønsker meg vel nytt kamera, bare litt mer avansert. Men har også forsøkt meg på Picasa, et program som hjelper bildene litt fram... Vi får se... Jeg skal holde på!

    SvarSlett
  3. *heihei! jepp, det ble visst sko på meg;) så koselig blogg du har - aldri vært her inne før, jeg. kommer definitivt tilbake! jeg har forresten blogglotteri inne hos meg hvis du har lyst til å vinne en superfin interiørbøk* vigdis

    SvarSlett
  4. Du skriver ærlig og godt! Det gir en fin ramme til alle innleggene. Skriv gjerne mer - jeg tror mange med meg er litt lei av å sitte og sluke bilder fra nett. Der kan du tilby det lille ekstra - gode bilder med en STEMME

    SvarSlett
  5. Enig med Marte. Du skriver spennende. Synes du skiller deg ut fra andre blogger gjennom språket. Så gjerne mer av det!

    Likte også godt innleggene med bilder av skatter fra andres hjem!

    Ses til Superkor!

    SvarSlett
  6. Enig! Mer ord og begrunnelser på hvorfor disse bildene er gode nok til å være med i DIN blogg! Digger den, og sprer den stadig ut i verden!

    SvarSlett
  7. Takk for konkrete tilbakemld.er!
    Jeg tar det med meg videre. Gøy.

    SvarSlett
  8. Jeg er ny her. Mener å huske å ha besøkt skuta en gang før, men nå skal jeg definitivt legge den til favoritter. Kjempe fin blogg.

    SvarSlett
  9. Takk, Nadja! Velkommen om bord...

    SvarSlett