lørdag 26. juni 2010

Et shorts/ bukse-dilemma...


Var innom salget på Ziegfeld igjen for å prøve en bukse jeg ikke glemte. Det er en Acne "TUBE LENA", høy i livet og vidde i bena. OK: Passe i livet (hey!), men altfor lang i bena. Jeg har tidligere ikke blitt så fornøyd med å legge opp "flared legs", synes det blir feil proposjoner. Og brent barn skyr ilden. Skal jeg ikke bare klippe bena rett av? Da i såfall får jeg en veldig fin shorts til 300,-

Maria og Stephanie har gjort det. Stephanie har gjort det her og.

2 kommentarer:

  1. Ja, det synes jeg du skal gjøre! Har lyst på olashorts selv. Og den blir veldig fin med høy midje.

    :)

    SvarSlett
  2. Jeg gjordet det! Veldig fornøyd, har holdt en viss margin på lengden, slik at jeg kan føle meg litt fram på hva som er finest. Bretter bare opp.

    SvarSlett