søndag 30. januar 2011

Gikk absolutt i +

En nydelig dag på Birkelunden. Kaldt og klart. Skulle helt klart stått på noe isopor, et par jeans hadde sikkert også funket, men det gikk så fint så.

Her er vi, ca. midtveis i løpet. Varmer oss på litt kaffe og lurer: går vi i pluss?

Søster K fikk kloa i det kuleste broderte skipet. Perfekt på gutte-delen av rommet...

Vi kjørte mer eller mindre konsekvent på prislapper. Litt godt for de som ikke ønsker å "ta kontakt", spørre om pris. Men mange priser ble vel bare funnet på i farta. "Du får begge for 20!"

Ingen ville ha denne lysestaken. Gav den bort til en annen selger med stor bod.

Vi var noen glade selgere. Så absolutt. Men vi stusset litt på at vi dro hjem med så lite mindre ting og saker enn vi tilslutt gjorde. Vi holdt lave priser og hadde gode varer! Mange kikket innom. Jeg tror folk bare har så mye. De (vi) trenger ikke mer. Kan jo kjenner meg igjen i det, men markedsfølelsen er liksom noe eget. Det er noe annet enn å shoppe på sentrene. Egentlig bør jeg bli flinkere til å tenke "om en ting skal inn, må nok en annen ut". Det føltes godt å gi tingene i dag nye eiere, noen som kan se med nye øyne. Jeg tror den dynamikken er fin for meg. Og det gav 700 i full fortjeneste!
Dette må jeg gjøre i Bodø òg. har jo fortsatt endel ting...

2 kommentarer:

  1. Så fint det gikk i pluss :-) og så herlig at du fikk mersmak! Da var det som forventet, du likte dette til tross for kulda... Så bra!

    SvarSlett
  2. Så ut som dere solgte mye fint! Synd jeg ikke rakk innom.

    SvarSlett